2012-08-29

måste bara få klaga lite på bussarna..
Vi börjar vissa dagar 10 över 8 och jag måste ta bussen som går kvart över 7!
sen får jag sitta och vänta i 30 min på skolan typ..
den senare bussen går 10 över 8....... grymt irriterande!
antingen så äre busarna eller skoltiden vi börjar som jag ska klaga på ;o
 
sen då vi har sovmorgon till halv 11 så måste jag oxå ta bussen 10 över 8!!
 
D:
 
jaja.. till dagen :p
 
Vi ha måsta låna en bok på engelskan, alltså en engelsk bok! jag är inte så mycket för att läsa böcker så.. this is going to be lite tuff..
 
jag tror att jag har fått bieber fever!!
Jag flippar typ totalt då jag ser justin bieber.. helt sjukt va snygg han är :( ♥..
 
 
vill ni veta en sak!?!?
 
idag ska jag sätta mej på tapper för första gången!
jag visste inte hur jag skulle säga det där så det lät bra...
 
WIHOO ändå!
är så himla taggad att börja rida igen så det sticker typ i min kropp ^^
 
men jag uppdaterar mera sen om hur det gick,, om jag dog och ligger i koma u know? ;)
okej kul ens.. -.-
 
Men jag har ganska tråkigt,, vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu i några timmar ;p
 
kanske ska checka om jag kan fräsha upp bloggen lite, med en ny design? :)
 
Allmänt | |
Upp